Da opgaverne vokser i takt med vores vækst, søger vi en erfaren kontorassistent med erfaring i regnskab og bogholderi til en stilling på 20 timer om ugen.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Sortering af daglige mails
- Administration af fravær i timeregistrering
- Kreditorer og debitorbogholderi
- Kontering og udsendelse af bilag til godkendelse
- Opfølgning på debitorer
- Økonomisk afrapportering og statistik
- Diverse ad hoc-opgaver
Om dig
Vi søger dig, der har erfaring som kontorassistent, gerne med et regnskabsteknisk fokus. Du er struktureret og detaljeorienteret og har et ønske om at være en støtte for teamet, men uden at have ansvar for den overordnede drift. Du er fleksibel, kan arbejde selvstændigt og trives med at tage initiativ i en assistentrolle.
Vi ser gerne, at du:
- Har erfaring med regnskabs- og økonomiadministrative opgaver
- Er hjælpsom og løser opgaver selvstændigt
- Trives med mange forskellige arbejdsopgaver i løbet af en dag.
Hz Acoustic er en produktionsvirksomhed, der producerer æstetiske og effektive akustikløsninger til både erhverv og private.
Vi kan tilbyde en spændende hverdag med mange forskellige og udfordrende arbejdsopgaver.
Vi lægger stor vægt på, at der skal være mulighed for personlig udvikling, og at vi har et godt arbejdsmiljø med plads til den enkelte.
Opstart og løn efter aftale.
Vi er en virksomhed i vækst! Derfor holder vi løbende samtaler med relevante ansøgere. Vil du med på vores rejse, så send din ansøgning til eb@hzas.dk – skriv ”kontorassistent” i emnefeltet. Kun henvendelser pr. mail.
Arbejdstid: Dag
20-20 timer
Alle detaljer om jobbet
Tilbage til søgning