Engageret administrations medarbejder søges til Air Transport Wing.
Ønsker du et spændende job i et innovativt miljø? Har du gode samarbejdsevner og vil arbejde inden for kursus- og kompetence forvaltning? Vil du, i sammenspil med chefer, ledere, kollegaer og samarbejdspartnere, bidrage til en meningsfuld udvikling af Flyvevåbnets administrative processer? Så er det dig vi leder efter.
Om os
Air Transport Wings kerneopgaver udgøres af militær lufttransport, luftbåren overvågning og lufthavnsdrift i fred, krise og krig. Opgaver, vi løser i fællesskab, dygtigt og risikovilligt i tæt samarbejde med alle vore partnere.
Vores opgaver er udfordrende og komplekse, hvorfor det er vigtigt, at vi alle er dygtige og fagligt stærke. Vi stiller derfor krav til hinanden, ligesom vi hver især stiller krav til vores arbejdsplads, og omvendt.
Du bliver en del af en arbejdsplads med en stærk løsningskultur funderet på høj medarbejdertrivsel og kompetenceudvikling med det formål, at skabe operativ effekt og levere størst mulig kampkraft.
Derigennem skaber vi værdi for hinanden – og sammen skaber vi værdi for Danmark.
Om stillingen
Hovedopgaverne er:
Om dig
Vi leder efter en erfaren kontoruddannet medarbejder, eller en anden relevant uddannelse/erfaring.
Du arbejder dynamisk, selvstændigt og ansvarsfuldt inden for dit arbejdsområde og følger dine opgaver til dørs. Du har evnen til at løse opgaver og bevare overblikket i en alsidig og spændende hverdag, hvor du ofte vil håndtere mange bolde i luften, ligesom du formår at samarbejde med mennesker på alle niveauer.
Du formår at samarbejde med forskellige mennesker på forskellige niveauer. Du skal kunne tale med medarbejdere på alle niveauer, og være klar i dine råd og vejledninger.
Du har et stort og indgående kendskab til ATW medarbejderstab, og de problemstillinger der opstår kontinuerligt, og du evner at være løsningsorienteret, således den operative hverdag ved ATW smidiggøres.
Det er et krav at du har erfaring med SAP/DeMars, WorkZone, Office-pakken og kendskab til Forsvaret. Det er et krav, at du har en faglig kontoruddannelse, gerne inden for offentlig forvaltning og personalejura, eller anden relevant administrativ uddannelse.
Du trives i et miljø, hvor faglighed, fleksibilitet og korte deadlines er en selvfølge. Du har sans for orden og detaljer - dog uden at miste helhedsperspektiv, kundefokus og handlekraft. Vi lægger desuden vægt på kreativitet samt evnen til at udfordre og på den måde medvirke til, at udvikle det bestående.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Dit faste tjenestested bliver Aalborg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Stabschef, OL Lau H. Holmstrøm på telefon 7284 6004.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mia Nordbeck Carlsson på telefon 3266 5716.
Ansøgningsfristen er den 6. juli 2025. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.
Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2025.
Vi vil bede dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM AIR TRANSPORT WING
Air Transport Wing (ATW) er hjemsted for forsvarets transport- og overvågningsfly. Vi træner og opstiller bidrag både til udsendelse internationalt i verdens brændpunkter og til løsning af nationale samfundsopgaver.
Vi skaber styrke gennem vores mangfoldighed og har et højt operationstempo med altid indsatte fly. Derfor giver vores motto ”Stærk og pålidelig – over alt” mening for Wingens medarbejdere.
”Alle, der har viljen til at bidrage positivt til opgaven, er velkomne ved ATW, og som medarbejder her bliver du en del af en moderne virksomhed, der har kultur for at værdsætte og udvikle den enkeltes kompetencer til fællesskabets bedste”, siger Chef ATW.
Du kan læse mere om vores virksomhed på www.sebrochure.dk/ATW_Aalborg eller besøge os på Facebook.
Arbejdstid: Dag
19-19 timer
Ansøg her
Tilbage til søgning
Ønsker du et spændende job i et innovativt miljø? Har du gode samarbejdsevner og vil arbejde inden for kursus- og kompetence forvaltning? Vil du, i sammenspil med chefer, ledere, kollegaer og samarbejdspartnere, bidrage til en meningsfuld udvikling af Flyvevåbnets administrative processer? Så er det dig vi leder efter.
Om os
Air Transport Wings kerneopgaver udgøres af militær lufttransport, luftbåren overvågning og lufthavnsdrift i fred, krise og krig. Opgaver, vi løser i fællesskab, dygtigt og risikovilligt i tæt samarbejde med alle vore partnere.
Vores opgaver er udfordrende og komplekse, hvorfor det er vigtigt, at vi alle er dygtige og fagligt stærke. Vi stiller derfor krav til hinanden, ligesom vi hver især stiller krav til vores arbejdsplads, og omvendt.
Du bliver en del af en arbejdsplads med en stærk løsningskultur funderet på høj medarbejdertrivsel og kompetenceudvikling med det formål, at skabe operativ effekt og levere størst mulig kampkraft.
Derigennem skaber vi værdi for hinanden – og sammen skaber vi værdi for Danmark.
Om stillingen
Hovedopgaverne er:
- Varetage sagsbehandlingen af tilmeldinger for ATW besætningers inden- og udenlandske kurser, samt tilrette og udfærdige procesbeskrivelser for disse.
- Rådgive CH/LD i udfærdigelsen af indkøbsordrer til videre sagsbehandling.
- POC ved ATW i forbindelse med uddannelseskonferencer.
- Vedligeholde og opdatere Q i SAP for MA ved ATW.
- SBH af indkøbsordrer vedr. kurser og uddannelser.
- SBH for tilmelding vedr. kurser for ATW MA.
Om dig
Vi leder efter en erfaren kontoruddannet medarbejder, eller en anden relevant uddannelse/erfaring.
Du arbejder dynamisk, selvstændigt og ansvarsfuldt inden for dit arbejdsområde og følger dine opgaver til dørs. Du har evnen til at løse opgaver og bevare overblikket i en alsidig og spændende hverdag, hvor du ofte vil håndtere mange bolde i luften, ligesom du formår at samarbejde med mennesker på alle niveauer.
Du formår at samarbejde med forskellige mennesker på forskellige niveauer. Du skal kunne tale med medarbejdere på alle niveauer, og være klar i dine råd og vejledninger.
Du har et stort og indgående kendskab til ATW medarbejderstab, og de problemstillinger der opstår kontinuerligt, og du evner at være løsningsorienteret, således den operative hverdag ved ATW smidiggøres.
Det er et krav at du har erfaring med SAP/DeMars, WorkZone, Office-pakken og kendskab til Forsvaret. Det er et krav, at du har en faglig kontoruddannelse, gerne inden for offentlig forvaltning og personalejura, eller anden relevant administrativ uddannelse.
Du trives i et miljø, hvor faglighed, fleksibilitet og korte deadlines er en selvfølge. Du har sans for orden og detaljer - dog uden at miste helhedsperspektiv, kundefokus og handlekraft. Vi lægger desuden vægt på kreativitet samt evnen til at udfordre og på den måde medvirke til, at udvikle det bestående.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Dit faste tjenestested bliver Aalborg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Stabschef, OL Lau H. Holmstrøm på telefon 7284 6004.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mia Nordbeck Carlsson på telefon 3266 5716.
Ansøgningsfristen er den 6. juli 2025. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.
Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2025.
Vi vil bede dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM AIR TRANSPORT WING
Air Transport Wing (ATW) er hjemsted for forsvarets transport- og overvågningsfly. Vi træner og opstiller bidrag både til udsendelse internationalt i verdens brændpunkter og til løsning af nationale samfundsopgaver.
Vi skaber styrke gennem vores mangfoldighed og har et højt operationstempo med altid indsatte fly. Derfor giver vores motto ”Stærk og pålidelig – over alt” mening for Wingens medarbejdere.
”Alle, der har viljen til at bidrage positivt til opgaven, er velkomne ved ATW, og som medarbejder her bliver du en del af en moderne virksomhed, der har kultur for at værdsætte og udvikle den enkeltes kompetencer til fællesskabets bedste”, siger Chef ATW.
Du kan læse mere om vores virksomhed på www.sebrochure.dk/ATW_Aalborg eller besøge os på Facebook.
Arbejdstid: Dag
19-19 timer
Ansøg her
Tilbage til søgning